zondag 27 november 2011

Wishlist

Ik heb enkele artikelen die ik enorm graag zou willen kopen.
Het nadeel is dat ze geld kosten, en de mama wil niet alle make-up producten betalen... Dus ben ik lichtjes gedwongen om niet alles te kopen dat ik wil.
Maar sommige artikelen lijken mij zo leuk! En ik wil ze graag met jullie delen.

Een van de producten die ik zo leuk vindt is deze shimmering powder van Hema.


Wat ik hier zo leuk aan vind
 1 - Het flesje zelf. Ik vindt zo'n stijl enorm leuk! Het lijkt op een oud parfumverstuiver.
2- Als je op die 'ballon' drukt dan komen er glittertjes uit, dit is enorm leuk voor tijdens de feestdagen.

Wat ik minder leuk vind is
1- De prijs, dit kost in België ongeveer 10euro... Dat is toch een hele hap uit mijn budget (voor zo'n 'klein' flesje)
2- In de Hema waren sommige flesjes aan de buitenkant al vol met glittertjes. Er was dus al wat mee gemorst.Ik weet niet of ik erop kan vertrouwen dat het goed werkt. 

het 88 warm pallette staat heel hoog in mijn wishlist!




Wat ik er leuk aan vind
1- Zoveel mooie kleurtjes die je bij verschillende kleren kan aandoen.
2- Het is zó goedkoop! Je kan dit al kopen vanaf 18euro online.
3- Je vindt dit bij veel webshops waardoor je de prijzen kan vergelijken.

Deze laarzen zijn van H&M wintercollectie 2011.

Wat ik er leuk aan vind
1- Ze kosten 99euro, wat een doenbare prijs is voor lange laarzen met hakken!
2- Ik vind lange laarzen dit seizoen (winter) echt mooi.

Wat ik niet zo leuk vind
1- In Leuven vond ik ze niet in de H&M.

Deze jas van Forever 21.
Wat ik er leuk aan vind
1- Het is een lange jas, dat geeft warmte in de winter.
2- Het is een mooi model van jas, er is ook gezorgd voor de nodige details (knopen, hals..)
3- Hij kost maar 49euro.

Wat ik niet zo leuk vind
1- Ik hoop dat ik er niet dik in ga lijken omdat ik niet zo groot ben en dus niet zo'n lange benen heb.
2- Hopelijk is hij in Brussel in de winkel!

Deze tas komt van Forever 21.

Wat ik er leuk aan vind
1- Het is een grote handtas waar je dus vanalles in kwijt kan maar ze toont toch nog elegant.
2- Ze heeft een hele leuke print!
3- Het is een tas waar je alles mee kan doen; uitgaan, winkelen, diner,..

Wat ik niet zo leuk vind
1- de prijs is 26euro, op zich niet zoveel voor een handtas omdat ze wel eventjes meegaat, maar het kost wel wat geld...
2- Hopelijk licht ze nog in de winkel in Brussel.

Deze peeling Vanille van Yves Rocher.


Wat ik er leuk aan vind
1- Het verwijdert dode huidcellen
2- Dit is rustgevend als je in bad gaat
3- Ik vind vanille super goed ruiken.
4- OP de site stonden super goede commentaren
5- Het is een grote pot vanille peeling

Wat ik niet zo leuk vind
1- De prijs is 12euro voor 200ml.

Laten jullie weten wat er op jullie wishlist staat?

We Check It Out!

3 opmerkingen:

  1. Op mijn wishlist staat de ANTI-BLEMISH SOLUTIONS CLEARING CONCEALER. Ikzelf heb een gemengde huid waardoor je dus door sommige soorten smink in de loop van de dag begint te glimmen. Een mevrouw van de Ici Paris gaf me hier wat staaltjes van mee. Ik was er echt heel blij mee. Het geeft je huid een egale teint en het ziet er heel natuurlijk uit. Daarnaast is clinique ook nog eens heel goed voor de probleemhuidjes, die niet veel verdragen. Hij is misschien wel niet goedkoop maar je hebt er echt maar een dropje van nodig voor je hele gezicht dus je doet er lang mee ;). En je hebt hem in verschillende tinten, voor ieder wat wils dus. Hier heb je de link!

    http://webshop.iciparisxl.be/nl_BE/Merken/CLINIQUE/ANTI-BLEMISH-SOLUTIONS-CLEARING-CONCEALER-.03-30ML/p459456

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En btw Maaike, I <3 de handtas en schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil het ook wel graag hebben, ziet er iets goeds uit!!

    BeantwoordenVerwijderen