zaterdag 26 november 2011

HE MAkes me blush

Hallo!

In de shoplog van HEMA heb ik jullie een review van de blush(er) beloofd.
;
De hema blush is een limited edition. Er zijn drie kleuren; 01, 02 en 03. Deze is een heel zacht roze kleur, de 02 is een beetje meer perzik en 03 is vrij diep rood (je weet wel, zo een prachtige blush voor mensen met een heel donkere huidskleur). 


Verpakking
Ik vind de verpakking mooi. Strak, zoals we gewoon zijn van Hema, maar met schattige kussentjes. Als je goed kijkt, zie je dat er 'HEMA' tussen alle vierkantjes staat. Het doosje is groot, ik verschoot ervan in de winkel! Het is bijna zo groot als mijn handpalm en heeft een inhoud van 9 gram.

Gebruik
Hij is gemakkelijk aan te brengen met een gewoon blushborsteltje. Voor mij is hij perfect gepigmenteerd: met de Catrice blush brush hoef ik er maar eventjes in te draaien en dan heb ik net genoeg voor 1 wang.

Effect:
Op volgende foto heb ik HEMA vloeibare foundation met poeder erover aan, zonder blush:
(mijn excuses voor de witte nek; normaal doop ik deze mee in de verf, maar ik dacht, eventjes foto's voor een review... achteraf bekeken zijn de foto's duidelijker met full-face. Jammer voor die hals. Zo zie je dat iedereen dit wel voor kan hebben ;-) )
Hierna nam ik de blusher, veegde ik er met mijn blushbrush in, zette ik me weer in het zonnetje ennn...

*tromgeroffel*

TADAAA!
Sinds ik deze blush gekocht heb gebruik ik mijn andere 3 blushes niet meer. Deze heeft zo een lieve roze kleur en een mooi highlight-effect; vanaf dat het zonnetje piept heb ik twee mooie glanzende wangetjes. Ik vind deze blush zo mooi! Hij doet heel mijn gezicht opklaren. Op de foto zie je vooral het glanzend effect, maar hij geeft ook een mooie roze kleur die iets moeilijker vast te leggen is op foto.

Besluit:
Zoals ik al eerder zei, deze blush is mijn absolute favoriet. Hij kost niet zo veel (€6,50), heeft veel inhoud, je hebt niet zoveel product nodig en ik heb het gevoel dat ik straal als ik deze blush opheb. Waardoor ik dan ook écht ga stralen. Dat lijkt op een vicieuze cirkel, gestart door de hema blusher! Het enige minpuntje is dat hij  niet zo lekker ruikt. Het ruikt maar heel lichtjes in het doosje, maar ik ruik het éécht  niet graag! Jammer, want ik ruik graag aan al mijn productjes eer ik ze opsmeer. Dat is weer een van die vreemde gewoontes van mij...

Blozende groetjes,
We Check It Out!


1 opmerking:

  1. lijkt me een hele mooie kleur, natuurlijk maar toch een mooie touch voor op je gezicht!!

    BeantwoordenVerwijderen