zaterdag 5 november 2011

proper gelakte nagels in 1-2-3

Omdat we deze blog gemaakt hebben om tips te krijgen, maar ook om tips te geven aan onze lezeressen(of lezers) zou ik jullie al een eerste tip willen geven.

Mijn eerste tip die ik geef gaat over het het gebruik van nagellak.
Wanneer je je nagels juist hebt gelakt komt het (bij mij toch) vaak voor dat er wat nagellak naast mijn nagels is gemorst. Dit is helemaal niet mooi.


Wanneer je dit voorhebt is het teveel aan nagellak weg te doen door het uiteinde van een oorstokje in een busje nailremover/dissolvant te steken.













Vervolgens kan je voorzichtig met dit uiteinde de nagellak verwijderen die naast je nagel is gemorst.


Zo krijg je proper gelakte nagels zonder veel moeite!

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten