dinsdag 22 november 2011

Hema shopping

Hoi!

Onlangs ging ik naar HEMA omdat ik een nieuw poeder nodig had om mijn foundation te fixeren (aangezien dat van essence stuk gevallen is). Daar stond op een bordje dat je 2+1 gratis kreeg bij gezichtspoeders, foundation en concealer denk ik. Ik heb dan uiteindelijk dit allemaal meegenomen:




Achteraf gezien bleek er iets niet mee te tellen met deze actie (kan het een beetje duidelijker aub?) en heb ik dus alles gewoon volle pot betaald. Jammer dat ze er niets van zeiden of ik wou wisselen, stond ik daar mooi te twijfelen aan de kassa. Bij nader inzien had ik die foundation niet nodig, ik heb er al een.
Van de blush komt een review, alsook van de vloeibare foundation en de poederfoundation (samen, omdat ik ze samen gebruik).

Voor dit shopmomentje heb ik het volgende betaald:
'kabuki' kwast: €7,00
Blusher (blush): €6,50
Vloeibare foundation: €3,95
compact poederfoundation: €6,00

De kwast heb ik gekocht omdat mijn vorige kwast van hema helemaal niet goed was (haren stonden te ver uit elkaar) en deze voelt zoooo hemels zacht! Hij werkt ook zeer fijn. Over de blush had ik bij iemand al een positieve review gelezen, binnen enkele dagen lees je wat ik ervan vind!

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten