donderdag 10 november 2011

afscheid nemen van je schmink

Wanneer je make-up hebt opgedaan, gaat die er na een zekere tijd (spijtig genoeg) ook terug af worden gedaan... Make-up is iets wat niet gemakkelijk van zichzelf weggaat tijdens het slapen. Het is trouwens helemaal  niet goed om met make-up op te slapen. Daarom kan je best je make-up 's avonds voordat je gaat slapen eraf doen.
Maar hoe kan je het beste make-up eraf doen?
Er zijn heel veel manieren en enorm veel producten om je make-up eraf te doen. Ik kan niet zeggen welke manier de beste is maar ik kan jullie wel zeggen welke ik gebruik en hoe ik dat doe.
Dat ga ik dan ook doen in een aantal stappen.

Stap 1: Ik zet mezelf liefst voor een spiegel zodat ik goed kan zien welke make-up ik er af heb gedaan en welke nog niet.




Stap 2: Eerst gebruik ik een zachte oogreinigingslotion.


 Deze oog- en lippenreinigingslotion heb ik leren kennen via een gratis actie en ik ben er heel tevreden over!
 Hij is specifiek voor de ogen en de lippen. Ik gebruik hem alleen voor mijn ogen omdat mijn lippenstift er      meestal 's avonds al is afgekleurt...
 Zoals je ziet bestaat hij uit twee kleuren. Donker blauw en licht-doorschijnend blauw. voordat je hem gebruikt kan je hem best even schudden zodat de twee kleuren zich mengen.










Deze lotion doe ik op een zacht doekje. Degene die ik gebruik zijn van het merk Demak up. Ik vindt dit heel goede doekjes om je make-up af te doen.



Stap 3 Hierna zijn mijn ogen al gedaan. Vervolgens ga ik heel mijn gezicht (waar o.a. foundation, woestijnzand en blush op zit) kuisen met een reinigingsmelk.
Ik gebruik al jaren dezelfde reinigingsmelk. Hun busjes zijn al regelmatig van uiterlijk verandert. momenteel zien ze er zo uit. Ook dit is van het merk l' Oréal.
Stap 4: Om af te sluiten gebruik ik een lotion van l' oréal. Deze zal de laatste restjes wegnemen. vergeet ook niet om de overgang van je nek naar je wangen te ontschminken!
Zo, dit is hoe ik mijn gezicht ontschmink. Ik hoop dat jullie beseffen dat ontschminken zeer belangrijk is. En je moet er ook de nodige tijd in steken.

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten