zaterdag 5 november 2011

I like I love... raspberry & blackberry lippenbalsem

Ok, ik geef het toe. Ik ben zo een meisje dat verslaafd is aan lippenbalsem. Deze van I love… raspberry & blackberry heb je gezien in de shoplog. Ik ga hem testen en beschrijven wat ik ervan vind!
Het begon allemaal nog niet zo lang geleden, toen ik een pakje met 2 labello's soft rosé kocht.
Daarvoor gebruikte ik af en toe een simpele lippenbalsem van de apotheek, maar toen ik labello probeerde vond ik deze veel beter.

Bij die van de apotheek had ik het gevoel dat het snel in je lippen trekt, terwijl labello eerder als een beschermend laagje over de lippen blijft.
Toen ik laatst mijn twee labello's eens bij elkaar pakte kwam ik uit op dit tafereel:
Al snel zal ik deze samen proberen te depotten om aan het laatste beetje balsem te geraken. Ergens vind ik dat toch een fabricagefout hoor, dat er nog product achterblijft waar je niet aan kan. Toen ik met een vriendin ging shoppen (je hebt het waarschijnlijk wel al gezien in de shoplog) kwam ik deze lieverd tegen:
Het product
Deze heb ik gekocht in DI voor €2,90. Er waren nog verschillende kleuren en geuren om tussen te kiezen: aardbei, vanille, kokosnoot,... De inhoud van het potje is vrij groot, zo 'n 15 ml. Hiermee zal ik vast een lange tijd doen. Hij ruikt heel erg zoet, hopelijk smaakt hij niet zo of ik eet alles op, en laat mijn lippen letterlijk barsten.

Ik hou van lippenbalsem in potjes, dan kan je het zo lekker met je vinger op je lippen deppen.
Een jaar of twee geleden had ik ook een lippenbalsem in een potje, gekocht bij Ici Paris XL, van het merk Vaseline. Ik gebruikte toen nog niet vaak lippenbalsem, met als gevolg dat het tinnen potje na een jaar nog iets meer dan halfvol was, terwijl het deksel begon te roesten...
Dat potje kwam snel in een ontmoeting met de binnenkant van mijn vuilbak!


I love... raspberry & blackberry zit gelukkig in een plastic potje, dus dit kan ik niet meer voorhebben.

De test
Ik doe het potje open en ben stiekem de geur al een beetje beu.
Ik wrijf met mijn vinger over het oppervlak, maar er komt niet zo veel vanaf...
Hard wrijven dus om wat product op je vinger(en daarna op je lippen) te krijgen, maar dat is misschien omdat het het bovenste laagje is.
Hij voelt fijn op de lippen, smeert goed open en geeft een zeer subtiele donkere glans.
Mijn lippen voelen lekker zacht, maar ik merk duidelijk de aanwezigheid van de geur, wat waarschijnlijk wel de bedoeling was.
Je moet er echter niet aan gaan lekken, het smaakt helemaal niet zo ;-)

De balsem is best wel fijn, ik ben enkel bang dat ik hem snel beu zal zijn. Misschien was ik toch beter bij aardbei, vanille of kokos gebleven?
Ook zal ik hem moeten houden voor als ik ergens ben waar mijn handen proper zijn, niet op de paardrijles dus! (stel je voor: “hé, is dat nou een paardehaar op je lippen?” nee dank je)
Voor de prijs is het zeker een fijn product, met een grote inhoud.

I love is misschien een beetje overdreven, ik hou het bij I like raspberry & blackberry!

Groetjes,
Evelien



1 opmerking:

  1. ik heb hem ook! alleen ik ben geneigd om hem eraf te likken door de geur maar dat is echt smeerig!

    BeantwoordenVerwijderen