maandag 4 juni 2012

Relight my fire, Highlighter!


Hallo!

Deze zonnige (enkele weken geleden toch) lente ben ik grote fan van highlighters. Het is zo prachtig om een mooie glow op je gezicht te hebben! Ik hou ervan om het bij anderen te zien, maar draag het zelf nog niet zoveel. Misschien verandert dit na dit artikel?

In het NYC paletje dat ik kocht in het kruitvat, zat een witte highlighter voor op het wenkbrauwbot.
Hij was heel erg wit, en aangezien ik nog niet veel highlighters heb (1 andere, ook uit een oogschaduwpaletje...) wou ik hem toch vergelijken, ook omdat ik nog niet zoveel weet van highlighter.
Lekker nieuwe dingen uitzoeken! doe je mee?





Dit zijn de highlighters die ik bekeken heb. Je ziet dat de goudkleurige in enkel een pannetje is, dat komt omdat ik hem gepot heb. Dit wil zeggen, het pannetje uit de oude verpakking gehaald.
Het komt uit een eyeshadow palette van essence (jungle en nog iets, een zeer oud, word niet meer verkocht) en ja hoor, lompe ik heb hem laten vallen. Daardoor was er een oogschaduw stuk gegaan, en dit poeder kwam altijd los en zwaaide leuk in de highlighter, die lekker plakkerig is.
Deze ruziemakers heb ik dus even gescheiden! (ik laat hem niet zo los in mijn mini-make-up-stash, hoor, hij hoort in een doosje met magnetische ondergrond, samen met andere gerepotte oogschaduws)


Dit komt op de vingers als je hem in het product propt. Logisch.
Ze voelen beiden lekker zacht aan en er komt veel product af.



Hierbij heb ik eenmalig geveegd over mijn hand. Je ziet dat de goudachtige een mooie 'overall' gouden glans geeft, terwijl de witte eerder afhangt van langs welke kant je kijkt. Persoonlijk houd ik meer van het goude, ook omdat dit een lekker warme kleur is. Een highlighter voor op het oog wordt ook aangebracht op een zeer kleine oppervlakte, dus ik vind dat je lekker overal glans mag zien, en niet dat je langs alle kanten eens moet kijken om te zien waar het is aangebracht.

de kleuren van mijn hand zijn zeer vreemd op deze foto, maar je kan wel de highlighter zien zoals het in real life is. vreemd

Mooi opengeveegd. Als ik dit nog wat meer openveeg, lijkt mij dit een prachtige highlighter om ook op de wangen te gebruiken (zowel de witte als de bruine, al is de bruine veel  natuurlijker). Je merkt wel heel duidelijk dat de linkse een zeer koele kleur is, terwijl de rechtse lekker warm is.


Ik vind beide highlighters  prachtig, en geloof dat ik ze deze zomer veel vaker ga gebruiken, ook op de wangen! Zeker als ik me klaarmaak voor feestjes ga ik eerst mijn vingers in de highlighter proppen. Om dan weliswaar op mijn ogen uit te smeren.
De meest ideale manier om dit aan te brengen heb ik nog niet gevonden, ik doe het met de hand omdat een borstel bijna niets opneemt en ervan begint te plakken. Handen hangen natuurlijk vol met bacteriën, dus als iemand een tip heeft waarmee ik deze creamy highlighters best aanbreng, altijd welkom!
Bij deze beloof ik plechtig om ook meer creamy highlighters te gebruiken op mijn wenkbrauwbot én op mijn wangen. Amen.
Waarom heb ik dit niet eerder gebruikt? die gouden heb ik al zo lang liggen dat hij bijna vervalt!

Groetjes,
Een nieuwe highlighterfan.

3 opmerkingen:

  1. Soms is het echt fijn om je producten over te potten in nieuwe potjes. :) Wat een zin. :') De highlighters zijn trouwens wel gorgeous, ook op de foto's dat je ze hebt geblend, heel shimmery!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik had eens zo een bui waarin ik alle 'slechte' oogschaduws (had jong en naïef eens een goedkoop paletje gekocht, bleek dat van maar 2 van de 9 wat pigment kwam) weg te doen, en dan heb ik deze highlighter ook maar gered van een constante besmeuring door groene gebroken oogschaduw. Ze zijn inderdaad lekker shimmery, ik denk dat ik er nog veel plezier van ga hebben! al is de witte misschien een veel te koele kleur voor mijzelf.

      Verwijderen