donderdag 21 juni 2012

Ooglook project 10 pan

Hoi!

Omdat ik me vast heb geplakt aan een project 10 pan (lees hier meer erover), zit ik voornamelijk vast aan die 4 oogschaduws die ik uitgekozen heb. Ja, ik zal er héél erg lang aan vastzitten, geloof ik. Jullie hebben al evenveel opgemaakte productjes gezien als ik. (geen dus) en ik ben al een maand bezig. Bon, ik was in een uitpak-bui en heb gewoon deze 4 kleuren tegelijk in een mixer gepropt voor een ooglook!


Even heropfrissen: de kleuren die ik heb gebruikt zijn lichtgeel(bijna wit), goud, zilvergrijs en donkerbruin. Alle kleuren zijn glanzend. Ik heb zelfs men zwart oogpotloodje gebruikt! score!


Het lichtgele werd de highlighter. Ik heb eerst het grijze op de binnenste helft van mijn bewegend ooglid opengesmeerd, geplamuurd, herbedekt, opnieuw nog eens proberen indrukken. Daarna de buitenste helft met goud, en donkerbruin in de crease. Tussendoor nog even het grijze bijgewerkt. *KNIPPER* oh kijk, het is wéér om zeep. (je ziet het grijze bijna niet, in de werkelijkheid zag je het ook niet goed, maar ik merk wel een verschil tussen dit en enkel goud op mijn ooglid.)
Onder de onderste wimperrand heb ik ook wat goud en zilver toegevoegd, dat geeft er toch een extra touch aan.


Hier zie je mijn oog open. Of toch half open. De zon scheen fel (oh, waar is die mooie tijd.) en ik kon mijn ogen bijna niet openhouden, maar je ziet wel hoe mooi zacht het goud subtiel glimt. Prachtig! De tweede foto is gewoon niet in de zon genomen. Het goud doet mijn oogkleur mooi uitkomen, en daar ben ik trots op!

Ik vind het een fijne look, maar meestal laat ik mijn onderste ooglid make-up vrij. Dan lijkt het allemaal wat minder fel, zeker omdat je niet zo veel ziet als mijn ogen gesloten zijn. Deze look kan ook  perfect voor een feestje; door meer donkerbruin toe te voegen in de arcadeboog wordt het al snel een knaller van een ooglook, zeker als je het doortrekt tot onder de onderste wimperrand!

Ik hou wel van goud op mijn ogen. Dank aan Maaike om hier een blogpost over te schrijven, waar zij 'zonnegoud' (eerder oranje-goud achtig) gebruikte, ik vond het zo een prachtige kleur! Nu schijnt het zonnetje steeds op onze ogen. Waar blijft de échte?

We Check it Out!


2 opmerkingen: