woensdag 20 juni 2012

Dromen over de zomer.

De zomer komt eraan, al merk je dat niet meteen aan het weer hier in België.
Om toch in een zomersfeertje te blijven, ben ik tijdens een donkerbewolkte zondagnamiddag een kijkje gaan nemen op de Vogue site. Echt een aanrader! Je vindt er werkelijke alles over mode, beauty,...  En er waren meteen een aantal eyecatchers op de site.

Nu droom ik stiekem dat ik later zo'n aantal tijdloze kledingstukken in mijn kledingskast heb hangen. Maar tot die tijd houd ik het bij dromen, dromen die ik met jullie wil delen!



Voor deze ideetjes ben ik op de site van Vogue gaan kijken (http://www.vogue.fr/).
Enkele mooie jurken van Valentino:

Valentino gevonden bij Vogue

Valentino

valentino, let op de zakken in het kleedje, lekker handig en subtiel verwerkt!
Valentino


Valentino

Valentino

Valentino

Dit zijn enkele echte droomjurken. Sommige lijken net uit een sprookje te zijn gesprongen.

Andere dingen waar ik over droom zijn:
Deze zomer een echte must have: een los kleedje om over je bikini aan te trekken. Zo kan je gemakkelijk van het strand even het stad in.

Dries Van NOten, 1075 euro

Deze handtas/zak vind ik enorm mooi, een subtiele kleur en niet Té opvallend, maar je hebt hem wel gezien als hij voorbijwandelt.
Chloé heeft een nieuwe handtas/zak genaamd 'Alice' uitgebracht
Ik ben geen badpakpersoon, ik draag liever een bikini, maar dit badpak zou ik wel graag in mijn strandtas hebben! 
American Retro, 105 euro



















Wat niet mag ontbreken op strandvakantie: een opvallende jurk om 's avonds mee te showen, of om overdag cocktails in te drinken.
Marie Katrantzou, 1319 euro
En een mooi t-shirtje, gewoon omdat het leuk is.

Stella Mc Cartney, 185 euro
En als laatste een kledingstuk dat je best niet vergeet wanneer je het water gaar opzoeken en het is een super leuk, uniek motiefje.
We Are Handsome, 189 euro


































Zo, dit zijn een aantal van mijn kledingdromen, voor deze moment althans. Hopelijk kunnen jullie nu een beetje mee-dromen van de zomer!

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten