dinsdag 26 juni 2012

Project 10 pan deel 2

Goeiemorgen!

Zoals beloofd, hier de uitleg van de 'overige' productjes bij mijn project 10 pan.
Ik was in de regels nog vergeten vermelden dat ik, als ik een van deze producten opgebruik ik deze eventueel kan wisselen met mijn 'verplichte' producten... hoewel ik deze nooit opkrijg hoor.


In de vorige blog over project 10 pan (verder afgekort als P10P) vergat ik de zonnemelk te vermelden. Deze zou slecht worden na een jaar, en er zit nog een restje in mijn bus van vorig jaar. Dit wil ik dus opgebruiken. Ook zet ik dit op mijn lijst om vaker zonnecrème te gebruiken, ik heb mij dit jaar al tweemaal verbrand in de zon, dat is écht niet goed! Zeker omdat ik met heel wat moedervlekjes zit... Ik denk wel dat het grotendeels een kwestie van wennen is.

Lijst met producten voor regelmatig gebruik
Ik ga enkel een lijst met foto's toevoegen en wat uitleg. De regels zijn hier niet op van toepassing, dit is gewoon een 'extraatje' dat ik heb toegevoegd aan het project.



Ik gebruik graag blushes, maar sinds ik die van hema heb, gebruik ik deze twee sweethearts veel minder. Wat vind je trouwens van de foto's? Ik ben er zeer fier op! De lettertjes die je ziet zijn eigenlijk de schaduw van de lettertjes op het deksel. Héérlijk effect. Maar dat terzijde. essence multi colour blush in 20 fashionista is een lekker koele kleur. Ik kan hem ook enkel als highlighter gebruiken, als ik met men kwast enkel over de onderkant ga. Ik vind het ook een heel erg mooi doosje. Ik weet niet of je het goed kan zien, maar er zit echt wel al een put in het product.
Catrice multi-colour rouge in 010 riviera rose is eerder perzikachtig, niet zo rood. Ik gebruik hem bij een ooglook met warme kleuren. Hij is minder opvallend dan die van essence, en eigenlijk is hij mijn minst favoriete blush, hoewel hij best wel meevalt als ik hem draag. Het lijkt gewoon soms alsof er niet veel kleur op mijn wangen komt, maar ik ga proberen om met de borstel vooral over het roze deel te gaan. Misschien is dat beter!


Deze lipgloss heb ik tweemaal. Ik en mijn moeder kregen hem toen we kleding shopten, bij onze aankopen bij. Mijn mama gebruikt hem niet graag, dus heeft de hare aan mij gegeven. Je raadt het al; nu heb ik er twee... Deze zijn ook al vrij oud. Ze geven een mooie glans aan je lippen, wat zilverachtig. Heel koel, ik vind hem wel mooi. De smaak is helaas wat minder.



Dit is een van mijn eerste oogschaduwen. Zie je die beschadiging? Ik had ook een miniflesje nagellakremover gekocht, dit is uitgelopen. Daar gaat mijn doosje! Stom, want ik ben gek op mooie doosjes, zeker met een product met een spiraal. Ik denk dat dit een heerlijk frisse kleur is voor deze zomer! Een look met drie kleure ga ik hier wel nog niet mee kunnen maken, bij gebrek aan kleuren die hierbij mooi gaan. 



Ik heb deze lippenbalsem eerder positief gereviewd, maar ik moet mijzelf dwingen om hem nog te gebruiken. Hij heeft een vieze smaak, en als ik teveel op heb gedaan ziet de rand van mijn mond ook vreemd rood... Ik hoop dat ik hem ook snel op krijg want je weet, ik kan niet snel dingen weggooien.







Kennen jullie blotting paper? dit zijn papiertjes die vet opnemen. Als je een glimmend voorhoofd hebt, kan je je voorhoofd deppen met deze papiertjes en hop! gedaan met glimmen. Zo heel goed werken ze niet en ik zou me liefst wassen dan, maar hé, dat gaat niet onderweg. Ik hoop dat ik verliefd word op dit product. Het is van essence, ook al wel oud.

Dat waren de producten die ik regelmatig ga proberen gebruiken. De meeste gewoon omdat ik ze niet fijn vind... maar toch is het niet geforceerd make-up gebruiken; het aanbrengen zelf is nog steeds een speeltuin voor mij. Ik hoop gewoon dat ik ofwel weer verliefd word op deze producten, ofwel ze kan opmaken en met een gerust hart weggooien.

Er zullen geen make-upshoplogs aankomen, noch reviews van nieuwe producten... Helaas. Ik zal me bezighouden met het maken van nieuwe looks, gratis producten proberen scoren en jullie vertellen hoe, staaltjes testen, andere producten reviewen... De blog zal niet stil liggen.

Groetjes,
Evelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten