vrijdag 15 juni 2012

Jog-outfit

Hoihoi! Ik trok gisteren weer mijn loopschoenen aan en schrok van mijzelf... MIJN OUTFIT MATCHTE. Ik trek altijd willekeurig een T-shirt van de stapel 'sportTshirts' (oude versleten of niet zo flatterende lappen stof) aan, en één van mijn 3 sportbroeken.


Het vreemdste van al is nog wel dat dit matchen in het roze gebeurt. Ik draag helemaal geen roze, of roos, hoe je het ook best schrijft!




Zie hier, een wazige foto die bewijst dat er een roze streep staat op mijn broek. Aan de andere kant staat er nog een, die wat donkerder is. Mijn sportschoenen zijn wit, grijs en ja hoor... roze! Dit heb ik echter niet zelf gekozen, ik ben naar een speciale sportwinkel geweest. Daar moest ik op een band lopen, en zagen ze dat mijn enkels ondersteuning nodig hadden en blabla, ik kreeg roze schoenen. Eerst dacht ik 'eik', maar voor een paar goede sportschoenen zien ze er wel mooi uit. Lekker vrouwelijk!

Ik ben dus knap gaan sporten. Gelukkig dat mijn outfit wat goed was, want het joggen zelf trok op niet veel.

Groetjes,
We check it out!



3 opmerkingen:

  1. Haha wat grappig, je schrok van jezelf ;-) ik vind het een leuke girly sportoutfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sportief! Vind het knap dat mensen het kunnen opbrengen om te joggen, ik kom er nooit aan toe of maak smoesjes om het niet te doen. :-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och, je moet het vooral graag doen. En er niet teveel bij nadenken. Bijvoorbeeld 2 dagen in de week vastleggen, waarop je op een bepaald uur gaat lopen. Verder gewoon doen, en niet nadenken! Ook helpt start to run van evy gruyaert, dan voel ik me ook wat meer verplicht om te gaan.

      Verwijderen