zondag 10 juni 2012

Opgeruimd staat netjes.

Goedemorgen!

Onlangs was ik eens door mijn 'stash' (dit is niet veel hoor, ik heb van blush en oogschaduw wel wat, maar niet zoveel als je verwacht bij een beautyblogger) aan het gaan, en ik heb 5 items geselecteerd die kennis moeten maken met de vuilbak... Ik gooi niet snel producten weg, maar deze moet ik toch de laan uitsturen. (ééntje was ook gewoon leeg, maar sjjt :-D) wil je weten waarom? lees dan even voort.


1. mascara uit Aldi 
Deze heeft het nog verrassend goed gedaan! Vanaf het ogenblik (leuke woordspeling) dat mijn ogen jeukten overdag, vooral aan mijn wimpers, besloot ik een nieuwe te kopen en deze weg te doen. Hij zou 9 maand goed zijn, ik had hem ongeveer van september. Ook vertrouw ik normaal redelijk goedkope make-up niet, maar deze deed zijn job! Gewoon vervallen, dus. Ik geloof dat dit ook 'Biocura' als merk had, zoals de meeste make-up van Aldi.

2. Eyeliner pen van Essence
Deze heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Hij was blauwachtig, en om een of andere vreemde reden heb ik hem willen gebruiken om op een T-shirt te schrijven (don't ask!), ik kon er op voorhand ook niet zo goed mee overweg. Onlangs vond ik hem terug en hij ruikt naar vocht, schimmel... weggooien dus! ook al zag hij er nog vrij goed uit toen ik hem op mijn hand probeerde. Hij was uit het kruidvatbakje van €0,50, je ziet de sticker nog.

3. Dagcrème van Jafra
Eigenlijk zou deze al lang slecht moeten zijn geweest, maar het is zonde om dure producten weg te gooien en hij deed nog niet vreemd. Mijn moeder gebruikte hem vroeger, maar was er niet blij van. Ik kreeg er ook een witte waas van, niet fijn, zeker niet voor zo een duur product! het laatste restje heb ik gebruikt om een highligter te verdunnen, die zit dus nog in een potje dat ik soms gebruik. (je leest er waarschijnlijk nog over), opgebruikt dus!

4. Nagellak van Hema
Dit vond ik vroeger een heel mooie kleur, ik heb hem ongeveer de helft opgebruikt, maar nu is hij te stroperig om verder te gebruiken. Nagellakverdunner wil ik er niet voor kopen, ik heb genoeg geniet gehad ervan voor de prijs. Dan koop ik me liever een nieuwe binnenkort. (voor een OPI lakje zou ik verdunner wel overwegen, als deze stroperig zou worden, die zijn dan ook €13 waard)

5. Nagelwitter van Essence
Dit was een van mijn eerste lakjes, er staat al een review contest van on line. Ik kreeg het dopje niet meer open! vastge(p)lakt. Toen ik het enkele dagen later nog eens probeerde kreeg ik hem wel nog open, maar ik kon er niet meer lakken. Ik zat ook over de helft in dit potje en gebruikte hem eigenlijk toch niet meer.


Toen ik zo door mijn productjes ging, merkte ik dat ik eigenlijk veel toffe dingen niet meer gebruik. Misschien raad je het al, ik ga op project 10 pan! Hiervan krijg je binnenkort een uitleg, en als je nu al wil weten wat het is; youtube!

Groetjes en bedankt voor het lezen,
We check it out!

(ps: dit komt uit de stash van Evelien)

1 opmerking:

  1. Heel goed om je stash zo nu en dan eens uit te pluizen en oude producten weg te gooien :-)

    BeantwoordenVerwijderen