woensdag 27 juni 2012

Miss sporty zomernagellak + witte basecoatramp!

Hallo!

Onlangs was het 'girlsnight' in onze fakbar, waarbij de eerste 50 meisjes een 'goodiebag' kregen. In deze 'bag' (zeg maar, minizakje) zaten drie pralientjes (hmm, chocola!) en een (fullsize!) lipstick en nagellak van Miss Sporty. Dit zijn de eerste twee productjes die ik heb van Miss Sporty, dus deze moest ik wel even uittesten! Ik ben begonnen met het testen van de nagellak. Omdat het bijna zomer is(al laat het weer dit niet merken) en felle kleuren top zijn in het zonnetje, wou ik ook eens testen of je je kleuren feller kan maken door een witte nagellak als basecoat te gebruiken. Lees verder voor het effect!



Miss sporty nagellak
Dit lakje komt uit de collectie van 2011, dus ik vrees nu niet meer te koop. Meestal hebben lakjes van hetzelfde merk wel ongeveer dezelfde kwaliteit. Met twee laagjes waren mijn nagels mooi bedekt met een zomers fel roze. Eerst dacht ik 'o jee', maar eigenlijk is het een heel erg mooi kleurtje. Hij bleef ook langer zitten dan Hema-lakjes, vergelijkbaar met catrice denk ik. Ik ben er heel erg blij mee!



De fellere-kleurentest
Omdat dit lakje nog meer knalt in het flesje, bedacht ik me dat het misschien een idee was om een witte nagellak als basis te gebruiken. Zou dit wat verschil geven?

Als ik nagellak aanbreng, doe ik altijd één laagje over al mijn nagels en dan meteen het volgende. Ik wacht geen vijf minuten om dit te laten drogen, op deze manier gaat het normaal prima. Bij dit echter was mijn eerste laagje een andere kleur, en dat gaf toch wel een effect dat ik niet meteen verwachtte...











Bij het volgende laagje was dit 'marble'-effect weggewerkt. De kleur was echter niet feller, en als je niet zo een expert-lakker bent (zoals ik) en er priemt wat wit vanonder... ja, dan priemt er wat wit vanonder. Slecht idee dus. Allez, ik vond het een vrij goed idee, maar de uitwerking is niet wat ik verwacht had.

Zo, ik wou toch ook even laten zien wat dit gaf. Soms kom je zo op fantastische ontdekkingen, maar meestal is het... niets. Helaas! maar zo weten jullie ook dat dit niet werkt, en dat je misschien gewoon een fellere kleur nagellak moet gaan kopen. De lipstick van miss sporty wordt in een andere blogpost gereviewd. Bedankt voor het lezen!

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten