donderdag 7 juni 2012

hulp!

Hoihoi!

Ik zit me al een tijdje af te vragen wat ik hiermee moet, maar ik hoop dat iemand van jullie kan helpen.
Onlangs kocht ik deze highlighter bij Hema voor €5 (best wel wat, daarom dat ik hem niet meteen wil weggooien ofzo) maar ik twijfel of hij niet veel te fel is voor een highlighter op de wangen.



Het is een creamy highlighter, ze noemen het zelf een mousse, maar ik vind hem niet zo heel mousse-achtig. Als ik met mijn vinger in het potje gaat, neemt het eerst bijna niets op, maar als ik een beetje druk uitoefen krijg ik uiteindelijk dit op mijn vinger:

en als ik deze hoeveelheid opensmeer op mijn hand deze streep, en rechts van deze streep heb ik nog een restje van mijn vinger goed uitgeveegd (als je goed kijkt, zie je een gouden gloed).


Voor overdag vind ik deze gloed wat te sterk, dus heb ik er dagcrème onder gemengd. Dit geeft meteen een vreemde rood-achtige kleur erbij, wat ik in feite kan gebruiken als blush met glittertjes, ook leuk. 

Als oogschaduw heb ik het ook willen gebruiken, maar doordat ik vrij vettige oogleden heb, creased dit snel. (het kruipt snel in het rimpeltje in mijn ooglid). 

Denken jullie dat ik hem moet gebruiken zo als highlighter overdag? of hou ik het beter voor een feestje, want dan mag het altijd wat meer zijn.

Ik weet echt niet goed wat ik ermee moet, het ziet er zo een prachtig product uit.

Groetjes en alvast bedankt!
We check it out.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten