maandag 26 december 2011

Christmas-time!

Vrolijke kerstmis allemaal! (1 dagje te laat sorry hiervoor!)Ik heb kerstdag doorgebracht met mijn familie op restaurant. Ik had hiervoor een outfit bijeen geshopt waar ik echt apetrots op ben!

Ook de kerstman is dit jaar bij ons geweest en zorgde voor de nodige cadeautjes.

Mijn zus, mama en papa hebben mij dit jaar (weer eens) verrast met cadeautjes waar ik al enkele maanden over droomde.

Mijn eerste droom die werkelijkheid werd, zie je op de foto hieronder
Van mijn zusje kreeg ik heb 120 pallette. Tel maar na, het zijn er echt 120!
Ze had dit pallette besteld op de site www.webshopcherize.nl

Mijn tweede droom die werkelijkheid werd:

Ik heb de handlotion van Les Fleurs de Noël van Yves Rocher gekregen.

Mijn andere droomcadeautjes waren 2 leesboeken  van A.A. Milne (The house at pooh corner en When we were very Young).
Ik kreeg ook een Adidas sportbroek, veel koekjes en een bakvorm voor zandkoekjes.

Wat hebben jullie gekregen van de kerstman?


Warme kerstgroetjes!

 We Check It OUt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten