maandag 5 december 2011

Review: Yves Rocher aqua maske

Zoals in de shoplog van 21 november vermeld, heb ik enkele spulletjes gekocht die ik ga reviewen. Ik begin met het aqua maske (neen, hierbij vergeet ik geen 'r', het staat ook zo op de verpakking!)Yves Rocher noemt het zelf ook wel het 'druivenmasker'.



Verpakking
Het is een klein handig tubetje. Er zit ongeveer 50 ml in, wat volgens mij helemaal niet veel is voor een masker (dit smeer ik graag lekker dik).  Normaal gezien kostte dit tubetje €6,70. Het was een aanbieding, waardoor het ergens drie euro  vijftig kost, maar er is op mijn kasticketje een fout gebeurd ivm. Een bonnetje dat ik had voor 2 productjes aan 50%, waardoor ik de exacte prijs van de aanbieding niet meer weet.

Gebruik
Het is een maskertje dat maar 3 minuutjes moet intrekken. Dat is lekker snel, maar werkt het dan goed?
Ik nam er een beetje van op mijn vingers, iets meer dan dat ik dagcrème op smeer maar nog helemaal niet zoveel als dat ik van mijn vorig maskertje van Jafra moest gebruiken. Toen ik dit opensmeerde op mijn gezicht merkte ik dat ik te veel had. Eerst dacht ik dat ik met dit productje niet lang kon doen, omdat het een kleine inhoud heeft, maar niets is minder waar! Je hebt helemaal niet veel product nodig.
Het voelde meteen lekker verfrissend aan op mijn gezicht en voelde, nog voor het er helemaal opgesmeerd was, al aan als een masker dat er vijf minuten op zit. Het trok heel snel in mijn huid en er was nog enkel een dun laagje over om af te wassen.  Hierna gebruikte ik nog een lotion en een nachtcrème. Mijn huid voelt kleveriger aan dan anders na de nachtcrème, ook al is het maskertje er goed af gewassen. Dit ga ik dus enkel ’s avonds gebruiken, want overdag met zo een glimmende huid rondlopen doe ik niet graag.

Totaal
Het heeft een handige en mooie verpakking, ruikt heerlijk (jullie weten dat ik dit zo fijn vind!) en ik voel dat het werkt. Dit alles voor een degelijke prijs, wat wil een meisje nog meer?

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten