donderdag 8 december 2011

Yves Rocher: review Nutri Specific reinigingslotion

Eerder postte ik al een berichtje waarin ik jullie vertelde wat ik had gekocht bij Yves Rocher. Ook beloofde ik jullie een review van deze producten. Hierbij deze van de reinigingslotion, zet jullie erbij neer(maar dat doen jullie waarschijnlijk al) en geniet!





Verpakking
De verpakking is vrij speciaal voor een lotion, maar ik vind hem eigenlijk niet bijzonder mooi. Hij heeft een fijn draaidopje, dat ik hopelijk ’s ochtends met mijn half slapende kop openkrijg. Er zit ook geen zeefje ofzo in, dus ik vrees dat ik hiervan snel teveel product op mijn watje ga nemen… De lotion is wel vrij stroperig. Momenteel heb ik een lotion van clearasil, deze is heel erg vloeibaar, wat een verschil. Normaal kost hij €7,50.

Gebruik
Als ik een beetje op een watje doe, lijkt het een zeer dik product, maar het is gemakkelijk open te smeren op mijn huid. In het begin voelt hij een beetje aan als een crème op je huid, maar als het ingetrokken is voelt je huid weer gewoon. Volgens mij voedt deze reinigingslotion mijn huid, terwijl die van clearasil (gebruik ik altijd) voelt alsof hij bijna uitdroogt. Het is even wennen, maar best wel een lekker product.

Totaal
De verpakking is niet adembenemend, hij ruikt wel lekker maar vrij straf. Het doet me denken aan zonnecrème. Hij gebruikt fijn, maar doordat hij zo dik is op het watje is het eerst wat knoeien. Ik zou hem niet opnieuw kopen, ik heb er geen ‘wauw!’-effect bij. Het is wel een vrij goedkoop product, dus dit effect had ik ook niet echt verwacht.  Wel geeft hij een verzorgend gevoel. Als deze bijna op is, kan ik verder op zoek gaan naar een budget-product waar ik wel een 'wauw!'-gevoel wel bij heb.

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten