dinsdag 6 december 2011

Corymer: bekend om zijn gelaatsverzorging!

CoryMer is gespecialliseerd in gelaatsverzorging.
Mijn mama heeft enkele producten van Corymer die ik hier zal beschrijven.
Het zou kunnen dat deze producten er nu anders uitzien, want we hebben ze toch al langer als een jaar.

Ik ga een gezichtsmasker, hydraterend masker en een lichaamsreiniging testen + bespreken voor jullie.
Je gebruikt deze prodcuten best in de volgorde waarin ik ze heb gezet (van 1-3).


N°1: Gommage corporel doux (zachte lichaamsscrub)






Waarvoor dient het
 Dit bevat 150ml bedoelt voor heel het lichaam.

Wat kost het
29.90 euro

Wat doet het
Dit product reinigt heel je lichaam en laat het fris aanvoelen.

De test
Het is een bruine scrub-gel. De kleur bruin is niet zo aangenaam om te zien.
Het schuimt een beetje wanneer je het opwrijft.
Dit product voelt aan als een leuke brush.
Je mag dit oplaten zolang als je wilt, het is gewoon een scrub.

Resultaat
Ik heb het gevoel dat mijn  huid zachter aanvoelt.
 N°2: Gommage Doux (zachte scrub)



Waarvoor dient het:
Dit bevat 50ml bedoelt voor het gezicht.

Wat kost het
49.40 euro voor 150ml

Wat doet het:
 Het verwijdert dode huidcellen. Het reinigt je gezicht.

De test:
Er staat op het busje dat je best een redelijk dikke laag met leggen. Dat doe ik dan ook.
Deze moet er 10minuten op blijven ligegen.
Na 10 minuten kan je gemakkelijk het product afspoelen.

Resultaat
Mijn gezicht voelt zacht en fris aan.

N°3: hydramaris masque hydratant

Waarvoor dient het
Dit busje bevat 50ml bedoelt om het gezicht te hydrateren.

Wat kost het
29.10 euro

Wat doet het:
Dit dient om aan te brengen na de gezichtsgommage (N°2). Het hydrateerd het gezicht en verzorgt het na de scrub van hierboven.

De test
Het is een witte crème, gemakkelijk op te brengen. Het is iets lopender dan de gommage, wat ook normaal is want hier zit veel meer aqua in om te hydrateren.
Je brengt deze crème in een niet te dunne laag aan op je gezicht en hals.
Dan laat je deze 5 minuten rusten.

Resultaat
Na deze 3 stappen gedaan te hebben volet mijn gezicht veel zachter aan! En het voelt heel gezuiverd aan. Tot zelfs drie dagen later.

Er wordt aangeraden om deze behandeling twee keer per week te doen.

Veel plezier!
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten