dinsdag 13 december 2011

Dag Masker!

Gebruiken jullie soms een dagmasker?

Ik wel!  En zeker in de winter om mijn huid extra te beschermen tegen de koude.
Ik weet niet zoveel af van dagmaskertjes, maar ik heb geluk gehad, het eerste dagmasker dat ik kocht, was direct goed voor mij!


Dit is het dagmaskertje dat alle lovende woorden in de wereld verdient!
Ik kocht dit ongeveer een maand geleden met Evelien in een Yves Rocher winkel.

Wat informatie

Het bevat 50ml.

Het kostte 13.50euro, momenteel is er een actie aan -40% (nog 8.10euro)

"Hydraterende matterende verzorging, tegen een glimmende huid. Dagelijkse gezichtsverzorging. Vermijd de huid rondom de ogen. Niet commedogeen."

Waarom een dagmasker?;
Overdag komt je gezicht veel stof, vuil, regen, bladeren, sneeuw... tegen. Hierdoor kan je gezichtshuid gevoeliger of droog worden.
Door een gezichtsmasker voorkom je uidroging en een kwetsbare huid.

Sebo specific ultra matt

De crème heeft een zachtgroen kleurtje. Je hebt maar één vingertopje nodig om heel je gezicht in te wrijven.
Het verzorgt mijn gezicht opvallend goed!

Ik ben enorm tevreden over deze koop en raad dit product aan iedereen aan die last heeft van een gevoelige huid of als je graag je gezicht wil beschermen!

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten