woensdag 21 december 2011

Budget: reinigingsdoekjes Delhaize 365

Onlangs gebruikte ik mijn reinigingsdoekjes op en ben ik in Delhaize een nieuw pakje gaan halen. Dit is van het huismerk van Delhaize, hiermee heb ik al vrij veel goede ervaringen gehad, zeker voor de lage prijs. Is dit product ook een 'score' budget product?



Verpakking
De verpakking is basic, zoals ieder 365-product. Er zitten 30 doekjes in en ik betaalde er €1,08 voor. Het afsluitplakkertje is vrij stroef, maar het blijft goed sluiten, ik heb intussen al enkele doekjes gebruikt. Dat is handig, zodat de rest niet uitdroogt! Doordat de verpakking vrij veel groter is dan de doekjes, komt er wel veel lucht in te zitten, wat dan weer wel uitdrogend werkt.


Gebruik
De doekjes hebben een hele stevige structuur; ze scheuren niet snel. Ze nemen goed make-up weg, maar hebben een heel specifieke geur die ik-jammer genoeg- niet graag ruik. Hij kan veel make-up opnemen, ik reinig steeds mijn volledige gezicht (oogmake-up, foundation, blush, lippen,...) met één doekje. Ik geloof niet dat de doekjes bedoelt zijn voor de ogen, maar ik heb er geen last van.

Budget
Dit product is goedkoop, (4 cent per doekje?), maar volgens mij is het nog goedkoper om een flesje reiniger te kopen met wattenschijfjes. Ook is een doekje een beetje groot voor één keer, en je kan het niet hergebruiken. Ik gebruik ze enkel als ik geen zin heb om alles er netjes af te halen; dan kruip ik met een doekje in de zetel. Dit product is dus vrij budgetvriendelijk in zijn soort, maar volgens mij is het goedkoper om flesjes te kopen. 

Eindresultaat
De doekjes werken fijn, maar ik wordt bijna misselijk van de geur... Ze blijven 'slechts' 3 maanden goed, dus voor mensen die niet dagelijks make-up gebruiken is het misschien beter en goedkoper om gewoon een flesje reiniger te kopen en wattenschrijfjes. Al bij al is het een goedwerkend product, zeker voor mensen die de geur wél fijn vinden.

Groetjes
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten