dinsdag 13 december 2011

Review nivea visage scrub


Hallo!
Jullie hebben misschien de review gezien over het gezichtsmasker; voordat ik zo een masker gebruik scrub ik mijn gezicht steeds. Hiervoor heb ik 1 tube, de scrub van nivea. Deze ga ik voor jullie eens lekker uitschrijven!




Verpakking
De verpakking is mat doorzichtig, met bloemetjes. Zeer mooi, jeugdig… en je ziet de roze en oranje bolletjes van de scrub door de verpakking door. Het is een knijptube met een openklik-dopje,wat handig is als je handen nat zijn (tubes opendraaien is iets moeilijker dan). De prijs weet ik niet, maar hij is wel nog steeds te koop en is niet extreem duur. De tube heeft een inhoud van 75 ml.

Gebruik

Hier zie je de scrub uitgesmeerd. Eigenlijk is het een zeer milde zeep met bolletjes in. Als je je gezicht hiermee wast, gaan de bolletjes open. De scrub zelf is ook heel mild en hij ruikt lekker, niet te fel.

Conclusie
Deze scrub is een heerlijke scrub! Hij is helemaal niet ruw voor de huid, maar wel ruw genoeg om een ‘scrub’-gevoel te krijgen. Mijn huid voelt er lekker zacht door. Ook heeft hij juist de werking die hij beschrijft op de tube (reinigt en scrubt voor een gladde en perzikzachte huid). Hij gaat ook al even mee, ik ben fan! Hoewel ik volgende keer een scrub van een ander merk ga proberen, omdat dit de derde scrub is ongeveer die ik uitprobeer, en er is nog een wereld aan beautyproducten te ontdekken voor mij.

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten