woensdag 14 december 2011

Yves Rocher: review nagellak Luminelle


Hallo daar! Hier is de derde en laatste review van de spulletjes die ik gekocht heb bij Yves Rocher. Ditmaal is het een korte review over het kleine nagellakje, Luminelle geheten.





Dit lakje heb ik gekregen. Het is een enorm klein potje (3 ml), wat eigenlijk wel fijn is als je graag van nagellak verandert(kan je dus af en toe een potje écht opdoen voor het uitdroogt). Hij dekt niet veel, maar heeft wel een fijne glans. Er zijn geen strepen ofzo te zien bij te weinig laagjes; het is zo een typisch lakje dat ervoor gemaakt is om doorzichtig te zijn. Ik geloof dat ik ongeveer 6 keer mijn nagels ga kunnen lakken met dit potje. Hoe schattig klein is het ook! Het lakt wel vrij gemakkelijk. Misschien leuk als je op reis wil nagellakken?

Ik heb hem getest, maar heb er helaas geen foto’s van genomen. Met twee laagjes kan je er nog een beetje doorkijken en na twee of drie dagen begon het te chippen, wat voor mij niet speciaal snel of langdurig is.

Groetjes,

We Check It Out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten