vrijdag 2 december 2011

Shoplog Yves Rocher 21 november


Onlangs ben ik met Maaike even in Leuven gaan rondwandelen. Ik had nog een bonnetje van Yves Rocher, waarvoor ik een nagellakje kreeg en 2 producten aan 50%. Ik ben ver op het einde van mijn laatste gezichtslotion, dus ik wou dit gaan kopen. Omdat het bijna kerst is zijn er standaard bijna 30% korting op de meeste producten, het is dus zeker de tijd om eens langs te gaan!

Deze dingen heb ik dus meegenomen. Ik heb eigenlijk een beetje valsgespeeld met Maaike; zij heeft een dagcrème meegenomen die we hebben laten meetellen voor 50% korting. Dit bonnetje zat bij Guidogids, dat is een boekje dat studenten krijgen (of kopen) in het begin van het schooljaar. Het staat vol met bonnetjes voor korting en andere tips voor studenten.

Prijzen zonder korting:
Aqua-maske € 6,70
Nutrispecific reinigingslotion: € 7,50
Luminelle nagellak: € 3,50 (niet zeker van deze prijs)

De komende dagen mogen jullie van elk van deze producten nog een review verwachten!

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten