maandag 27 februari 2012

Mijn Parfum En Ik

' Mijn parfum ruikt zo goed dat ik het liefst heel de dag door enkele spuitjes op mijn polsen spuit om de geur op te snuiven '

     Verslaafd?        Dure grap?      Verspilling?



Dit zinnetje spookte door mijn hoofd.
Maar hoe kan je nu heel de dag die lekkere geur van je parfum ruiken, zonder echt elk uur parfum te spuiten. (bij wijze van spreken, echt goede parfum blijft wel langer hangen)

Daar heb ik een oplossing voor gevonden!

Neem een stevig stukje papier (ongeveer 5cm op 3cm)
Doe hier een of twee spuitjes van je parfum op
Steek dit papiertje in je handtas, in je broekzak, jaszak of hang je sjaal er een dag rond.

Op deze manier ruik je naar je favoriete parfum, zonder een overdosis parfum te hoeven spuiten.

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten