zaterdag 11 februari 2012

The Body Shop - aanbieding + cadeautje!

Hallo!
Om even te ontspannen na de examens (en omdat mijn scrub net op was toen) ben ik langs The Body Shop geweest. Er was een aanbieding: 1 scrub + 1 body butter naar keuze (mix en match!) voor €20 (apart kostten ze elk €15, dat is dus tien euro winst!). Hierbij heb ik ook een lekker zachte poederborstel gekocht, en omdat ik voor meer dan €35 had in totaal kreeg ik nog een cadeautje!

Eerst twijfelde ik of ik de scrub zou kopen bij the body shop. Ik had reeds eentje met citroengeur en herrinerde me dat de meeste scrubs een heel felle geur hadden. Ik was langs geweest bij rituals, maar daar zagen de scrubs er niet zo lekker 'gel-achtig' uit als ze bij TBS doen. Bij The Body Shop dook ik meteen tussen de scrubs; de meesten roken inderdaad heel erg fel, maar toen ik bij de laatste kwam, rook ik een lekker zachte, niet te zoete geur en ik was verkocht. 



Je ziet de gel-achtige substantie. Toen ik hem probeerde merkte ik dat er grote scrubdeeltjes in zitten, groter dan in die citroenscrub die ik eerder opmaakte.

Daarna pas zag ik de aanbieding: ik kon er nog een body butter bijkiezen voor €5. (zo bedacht ik het mij dan, want het was gewoon 'samen' 20 euro in plaats van 30) Aangezien ik nog geen body butter had uitgeprobeerd, wou ik dit zeker doen! en natuurlijk het liefste ook in die lekkere zachte geur.

Dit is dus de eerste keer dat ik een body butter probeerde en het bevalt me. Het blijft minder plakkerig aanwezig op mijn huid dan een body-lotion en smeert wonder boven wonder gemakkelijk uit. Ik verdeel het wel eerst over mijn handen voordat ik mijn lichaam ermee te lijf ga. Ik heb pas toen ik thuiskwam gezien dat het eigenlijk dient voor een heel erg droge huid, maar ik denk dat mijn huid zo een verwenbeurt in het midden van de (late) ijskoude winter niet afslaat!
Toen ik deze borstel voelde, was ik zeker dat ik hem ook wou. Eerder heb ik er al een gekocht van Hema, maar de haartjes gaan snel uit elkaar staan en het lijkt alsof de stijve haren meer poeder losmaken in het doosje dan dat ze opnemen; veel verspilling dus, want dit poeder waait bij mij gewoon weer het doosje uit voor ik het toe doe. Deze borstel heeft veel zachtere haartjes en ja, ik heb hem getest, en hij is zeker zijn €15,50 waard! Ik ben er gek op, lekker zacht dat hij is.

Ik vertelde jullie dat ik een cadeautje kreeg. Dit is de hele inhoud van het zakje:
Zie je hoe veel dit is?? Ik verschoot er enorm van!
het witte flesje is een body wash (douchegel dus), ideaal om mee te nemen op vakantie, zo een klein flesje! (60 ml). Deze heb ik ook al getest. Hij is doorzichtig! Ik had het wit verwacht, maar het is gewoon doorzichtig. Het schuimt lekker en veel (snel ingrediƫnten bekijken... ja hoor, op de tweede plaats SLS... Sommige mensen zijn hiertegen omdat het slecht zou zijn voor de huid. Het droogt enorm uit, maar het schuimt ook zooo lekker! Ook ruikt hij heerlijk, nadat ik het dopje opengeprutst heb (een werkje voor mijn tanden... het dopje is echt hard) Vreemd: er staat op geschreven dat het voor volwassenen is, en niet voor kinderen. Misschien door de hoge hoeveelheid SLS? pikken in de oogjes?

Het bruine flesje is een... heerlijk... massage-olie. Het ruikt lekker naar lavendel en zou kalmerend werken. Dit is vast om te gebruiken met het massagerollertje. Hoe heerlijk ziet dat eruit!

Het potje is een body butter van de nieuwe reeks: chocomania. The body shop brengt een hele reeks (scrubs, bodybutter, douchegel, noem maar op) uit met chocoladegeur (en kleur). Deze test ik echter nog niet, aangezien ik net begonnen ben in de body butter Shea (ik ben bang dat een van de twee zal vervallen, aangezien ik niet veel product gebruik) Verwacht jullie maar aan een lekkere en lange review van dit potje als ik het eindelijk open durf te doen! (grappig, hierop staat zelfs: buiten bereik van kinderen bewaren en 'niet geschikt voor consumptie')

Prijzenlijst:
Body Scrub shea (200 ml) €15,00
Body Butter shea (200 ml) €15,00
Brush face/body €15,00
Body Wash Love etc (60 ml) €4,00
Massage Oil Calm (60 ml) €4,00
Body Butter Chocolate (50 ml) €5,00
Twin ball massager mini €5,00

Ik had nog een bon van Love Your Body-club voor €5, waardoor ik voor het totaal maar €30 betaald heb, heerlijk toch? Ik kan niet wachten om de chocomania body butter te testen! maar het zou zonde zijn om beide butters tegelijk te gebruiken en er uiteindelijk een te moeten weggooien...

Groetjes!
We Check It Out!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten