zondag 12 februari 2012

review: gelliner Maybelline

Hallo!
Ik heb (nog voor de examens) mijn eerste eyeliner in een potje, alias gelliner gekocht! De bedoeling is om de gel met een borsteltje uit dit potje op je oog aan te brengen. Bij deze van Maybelline is een borsteltje toegevoegd, hoe handig!

Ik geloof dat het €11,90 kostte. Het doosje ziet er mooi zilver uit, groot genoeg voor het potje en het borsteltje.

De eyeliner belooft 24 uur te blijven zitten. Ik moet toegeven, hij blijft heel erg lang zitten, ik heb nog geen nachtje door gedaan om het te testen. Op de rechtse foto beneden belooft maybelline dat je in 1 veeg een mooie winged liner kan zetten. Misschien ben ik te zuinig met het nemen van gel, maar ik kom meestal nét niet toe voor 1 volledig oog. (ja, zelfs een heel dun laagje dekt prachtig goed! hierdoor is het heel zuinig in gebruik)
 Het potje ziet er zo schattig uit! Je moet er wel heel goed op letten dat je het niet vergeet af te sluiten, of heel de boel droogt uit. Het borsteltje is een recht streepje precies; je kan er een dikke lijn mee zetten, een dunne, of als je je borsteltje schuin houdt ertussenin. Ik heb het dikste en dunste op mijn hand getest:


Er is wat misgegaan met het licht, maar de vegen zijn heel zuinig gemaakt en waren mooi diep zwart.


Hier kan je goed zien hoe scherp je de lijntjes kan trekken. Dit lijntje zet ik meestal, maar iets dunner. Dit is nog wel een redelijk dik lijntje voor de 'capaciteit' van het borsteltje! (met andere woorden; dunner kan, voor de liefhebbers)

Ik ben helemaal verliefd op deze gelliner. Hij geeft mijn ooglook die extra touch, en als je hem iets vetter zet heb je meteen een feestlook. Ik draag hem bijna dagelijks, mijn ogen lijken erdoor mooi blauwgrijs! Joehoew! En geef nou toe, €11,90 valt goed mee voor een eyeliner die heel erg zuinig is in gebruik en zo een prachtig effect geeft. Hij toont nog geen enkel spoor van uitdroging na 2,5 maand, heerlijk! Ik moet wel toegeven, in het begin is het wat knoeien voor een lijntje goed lukt, maar dat is met iedere eyeliner zo.

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten