dinsdag 7 februari 2012

Hema lipstick review


Hoi daar!
De review van het witte oogpotlood is voorbij, nu is het de beurt aan de lippenstift! Hij wordt stevig onder de loep genomen.





De verpakking is basic en strak, zoals we gewoon zijn van Hema. Er is precies wel een foutje geslopen in het ontwerp; de  huls van de lippenstift is zeer donker grijs (zwart bedoeld) maar het middenste bandje, waarschijnlijk van een andere samenstelling plastic gemaakt, is nog enkele tinten donkerder.
Als je even kijkt zie je het verschil maar kom, voor zo een goedkoop product moeten we niet echt op de verpakking letten.



De lipstick zelf is gewoonweg fantastisch. Hij blijft een hele avond zitten (mits dat je hem goed aanbrengt, in twee laagjes, tussendoor afdeppend) en waarschijnlijk houdt hij het dus ook een dag vol, met een extra likje 's middags na het eten.
Hij geeft mooi veel kleur af, en nu is hij gewoonweg mijn favoriete lipstick. Hij is wel wat fel voor mij om overdag te dragen, maar het is mijn must-have om uit te gaan.
Na de examens ga ik een rustiger kleurtje kopen van diezelfde lijn bij Hema om overdag te dragen. Hij verzorgt de lippen ook goed.



Deze lipstick vind ik dus fantastisch, zeker voor de prijs. Hij is zo prettig om op de lippen te hebben; lekker zacht en verzorgend, zonder vreemde geurtjes of smaken. (let trouwens niet te veel op mijn vreemde groene ooglook, ik was een beetje met kleuren aan het spelen. op de ene of andere manier blijft groen een vreemde kleur voor een ooglook, vind ik, maar het is natuurlijk wel lekker gedurfd daarom.)

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten