zondag 5 februari 2012

Hema wit oogpotlood review

Hallo! 
Zoals ik in de shoplog van Hema al zei, ik heb een wit oogpotlood gekocht. Veel meiden gebruiken dit om hun look 'af' te maken. Ze zeggen dat het je oog optisch vergroot, wat mij wel logisch lijkt als je ooglid dezelfde kleur krijgt als je oogbal. Waarschijnlijk weet je al dat grote ogen als schattig bekeken worden, zowel bij kinderen als tekenfiguurtjes? Uilen, dat is dan weer de uitzondering van deze regel. Die zijn gewoon creepy.
Bon, na deze tip te lezen wou ik wel een wit oogpotlood kopen, maar ik dacht er nooit aan als ik in de winkel was, tot ik het bij hema zag liggen! Het sprong, bijna letterlijk, in mijn oog. ;-)


Het oogpotlood heeft de normale grootte, is vrij romig en werkt gemakkelijk. Wat meer kan ik zeggen over een oogpotlood? Het design is strak, zoals we van hema gewoon zijn.
Ik heb er een foto van genomen als ik het op heb, ik vind het een vrij apart, subtiel effect. Ja, dit ga ik vaak gebruiken, snel even opdoen om de look af te maken... Ik snap van waar die meiden het halen.



Tja, wat kan ik hiervan zeggen? Een basis oogpotlood, werkt goed, is zeer budgetproof... Hij blijft ook lekker lang zitten.
Ik ben er blij mee.Oogpotloden zijn geen producten waarover ik laaiend enthousiast kan zijn, maar hiermee ben ik echt blij. Sinds ik hem gekocht heb gebruik ik hem altijd als ik iets op mijn ogen heb.

Intussen heb ik hem ook gedragen met een roze met bruine look, wat er een beetje pop-achtig uitziet (die hebben ook van die grote ogen), hierbij is het witte oogpotlood gewoon... wauw, boem, knal, hét item dat de look afmaakt.

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten