vrijdag 17 februari 2012

Eyeshadow base

Onlangs kreeg ik een Eyeshadow Base van Evelien (medeblogster) als laat-nieuwjaarscadeautje.
Ik kon het niet laten om deze te testen, want ik was hel benieuwd of zo'n eyeshadow base wel werkt.



Wat doet een eyeshadow Base:
Eyeshadow base, letterlijk vertaald oogschaduw basis, breng je aan op je ooglid voordat je oogschaduw aanbrengt.
Eyeshadow Base zou ervoor zorgen dat je oogschaduw op zijn plaats blijft zitten en niet tussen de rimpels van je oog kruipt wanneer je knippert.

Hoe gebruik je het:
De eyeshadow base van Hema is gemakkelijk te gebruiken.
Deze eyeshadow base heeft een fijn bortseltje waarmee je het product kan aanbrengen. Ik wrijf het dan met mijn vinger uit over mijn ooglid.


Werkt het:
Ik bracht eerst de eyeshadow base aan, dan witte oogschaduw en dan mascara.

Dit was het resultaat:



Na 5 uur heb ik weer een foto genomen, dit was toen het resultaat:



Zoals je kan zien, is er bijna geen verschil en zit mijn oogschduw nogaltijd perfect op zijn plaats!

I like it!

We Check It Out!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten