vrijdag 3 februari 2012

Forever 21

Zalige naam voor een winkel, al ben ik nog geen 21 jaar. Ik zou het sowieso altijd willen blijven.
Forever 21 is het tweede deel van mijn soldenshopping in Brussel.

Ik kocht hier drie leuke artikelen.
Ze waren niet in solden, maar forever 21 is zonder solden ook niet duur.

Als eerste kocht ik hier leuke kousjes. Deze lagen in de rommelbakken aan de kassa.

Deze kousjes kosten 1.90 euro.

Als tweede artikel kocht ik  oorbellen.

Deze kosten 2.90 euro.

Het leuke aan deze oorbellen is de afbeelding, de kleuren en de afwerking.
Maar wat ze nog leuker maakt is het lichte getjingel dat je hoort als je ermee wandelt.
Het ijzer dat tegen ijzer botst zorgt voor een lichte klank.

Het derde artikel dat ik kocht is een blouse
Hierboven zie je de  voorkant, op de foto ziet het er een giga ouderwetse onderbroek zonder vorm ofzo uit, maar eigenlijk is het heel leuk en oversized om in de zomer aan te doen!

Waar de mouwen zijn heb ik het wat verfrommelt.

De achterkant heeft vanboven een fijn afgewerkt randje.

Met een wit topje eronder is dit een super zomers topje. Het is een lichte stof.
Dit kost ongeveer 20 of 25 euro.

De afwerking langs de achterkant:
Tot zover mijn shopping artikels!

We Check It Out!




2 opmerkingen:

  1. Wow echt héle mooie spulletjes! Vooral die zwaluwtjes vind ik supermooi! Btw, een klein spellings foutje: zowiso= sowieso (;
    Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh zo leuk ! Ik hou van die winkel :D

    BeantwoordenVerwijderen