dinsdag 31 januari 2012

Het Soldenverhaal: een happy- end

Na de teleurstellende solden vorige week in Leuven, besloot ik om te solden shoppen in Brussel. Dit is ten slotte een grootstad en ik hoopte daar wat meer solden te vinden.
In dit bericht post ik deel 1 van mijn soldenaankopen.

Vol goede moed stapte ik in trein richting Brussel.


In Brussel waren er nog heel veel solden. Lucky me!

Naf Naf is een winkel waar ik wel al eens van had gehoord, maar nog niets heb gekocht.

Ik begin met deze winkel omdat ik super aangenaam verrast ben van deze winkel!
Bij Naf Naf worden verschillende soorten kleren verkocht. De focus ligt vooral op kleren die je gewoon overdag kan aandoen, maar toch opgemaakt overkomen. In deze winkel waren geweldige solden tot meer als 70%.
De kleedhokjes in NAF NAF zijn de beste kleedhokjes die ik ooit heb gezien! Ze hebben super leuk behangpapier en je kan er met je armen gestrekt in rondraaien, de lengte is zeker 3 meter.

Mijn aankopen in NAF NAF:
Ik heb hier een gouden blouse gekocht om over een zwart, wit of groenig t-shirt overaan te doen.

Deze blouse kostte 9euro, ze kwam van 40euro.

Ik kocht hier ook een blinkend blauw sjaaltje van 4 euro, het kwam van 12euro.


Mijn aankopen in INNO:
In Inno kocht ik schoenen die ik al lang wilde hebben, maar nog geen tijd had gevonden om te kopen.



Deze schoenen kostte 85euro en kwamen van 169 euro.


Mijn aankopen in Mango:



Dit tasje kostte 12.5 euro en kwma van 25euro.

Ik kocht ook een jeansbroek in Mango. Ik heb al jaren geen gewone blauwe jeansbroek meer in mijn kleerkast en wilde terug een blauwe jeans.
Het witte papier was (zoals je wel kan zien) te kort om heel de achtergrond te bedekken.


Deze jeans kostte 15euro en kwam van 25euro.

Ik kocht ook een donkerblauw pulletje van 35euro, dit kwam van 50euro.


Deze pull is gemaakt van Cashmere, dit is een bepaald soort wol dat super zacht aanvoelt!
Het nadeel is dat wanneer je dit pulletje wast, het na een aantal keren begint te pluizen.

Dit was deel 1 van mijn soldenshopping in Brussel,
 morgen post ik deel 2!

We Check It Out!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten