zondag 8 januari 2012

review nivea clear-up strips

Hoihoi!
Een tijdje geleden kocht ik nivea clear-upstrips. Dit zijn van die strips die je op je vochtige gezicht doet, meestal T-zone of op de neus, en als je ze eraf haalt komt er 'viezigheid' mee die in je poriën zat. Nivea clear-upstrips zijn de eerste van deze 'mini-marteltuigen' die ik kocht.

Verpakking
In het doosje zitten 10 afgesloten pakjes. In 6 ervan zitten neusstrips denk ik, en in de anderen zitten 2 driehoekige strips, voor op de T-zone of op de kin. Ik denk dat de prijs €6,69 was. (ik ben niet zeker, sorry als het fout is!)
De strips zitten niet helemaal op hun plaats, eigenlijk zouden ze iets lager moeten plakken... Mijn gezicht ziet lekker rood van boven het dampende water te hangen!
Gebruik
De strips moeten tien minuutjes op een vochtig, pas gewassen gezicht ge'legd' worden. Ikzelf ga graag eerst vijf minuten boven een kom met dampend heet water hangen, dan zijn de poriën goed geopend (en kan alle vuiligheid eruit gehaald worden, blèèh) Als ik de strips eraf moet halen, plakken ze stevig vast en doet het een beetje pijn. Dit vind ik niet zo erg, maar ik zie er helaas geen effect van. Soms zit er een beetje vuil in de strips, maar eigenlijk heb ik het gevoel dat ze vooral haartjes uittrekken. Ofwel heeft mijn huid dit gewoon niet nodig, ofwel werken de strips gewoon niet.

Conclusie
Ik vind dit helemaal geen fijn product. Ik heb het gevoel dat ze helemaal niets doen voor mijn huid, ze doen enkel wat pijn en kosten geld. Helaas, ik zal een andere stap moeten inlassen in plaats van deze op mijn gezicht-verwen-avondje!

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten