dinsdag 24 januari 2012

Een verhaal over Solden.

Gisteren ben ik gaan soldenshoppen in Leuven. Ik had daarvoor nog niet kunnen gaan shoppen en dacht dat er 23 januari nog wel leuke koopjes te vinden zouden zijn.
Dat was toch de begingegedachte.
De winkelstraat was niet zo druk toen ik aankwam, maar daar maakte ik me gaan zorgen over.


Drie uur later, na ongeveer alle schoenen en kledingwinkels afgeschuimd te hebben, had ik nog steeds geen zak vast in mijn handen met een schreeuwend logo op.

Ik heb 1 leuk hebbedingetje gekocht, waarover ik graag wat meer wil vertellen, want het heeft er toch voor gezorgd dat ik na 3.5uur wandelen op hakken en pijnlijke voeten te hebben, nog tevreden ben gebleven.

Ik heb dit komkommer maskertje gekocht in de Essenza voor 4.95euro.
Wie is Essenza? 
Essenza is een klein winkeltje waar zeepjes, wierook, leuke verjaardagsprulletjes, shampoo, haarkleuring en natuurlijke medicamenten verkopen.
Ze verkopen ook enorm veel maskertjes, ik wilde al langer graag zo'n grotere bus, omdat je daar toch langer mee toekomt dan een klein staaltje.

Op deze foto kan je lezen in het Engels en Frans hoe je best het maskertje opdoet.
Het maskertje ruikt super fris! Een hele leuke geur, zoals ik had gehoopt.
Het is een peel-off maskertje, wat dus wil zeggen dat je het 10tal minuutjes moet oplaten en dan van je gezicht kan 'pellen'.

Hebben jullie soms last van soldendagen waar je echt niets leuk vindt?
Wat vinden jullie van peel-off maskertjes?

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten