dinsdag 10 januari 2012

Hema kerst shoplog


Hallo daar! alles goed?
Onlangs ben ik nog eens naar Hema gegaan, enkele dagen voor kerst. Ik moest nog enkele cadeautjes hebben.
Ik kon het mij niet laten om voor mijzelf ook enkele dingetjes mee te nemen!




Van het witte oogpotlood had ik al veel gehoord, maar ik vergat het steeds als ik in een winkel stond.
Deze keer zag ik het meteen liggen en nam ik het mee!
Misschien weten jullie het al, maar ik ben op zoek naar een dagelijkse lipstick.
De meeste lippenstiften van Hema waren echter té shiny toen ik ze testte, maar ik kwam op deze 'metallic' reeks uit, die niet zo heel shiny is en wel mooie kleuren heeft. Jammer genoeg kan je de kleuren niet op de foto zien, maar binnenkort komt een review!
De oogschaduwbasis heb ik eigenlijk al, maar deze zou na een half jaar vervallen zijn.(shame on me, ik doe er al een jaar mee! Omdat ik dat jaar niet dagelijks oogschaduwbasis heb gebruikt, heb ik hem echter wat langer gegeven. Nu begint hij wel een beetje vreemd te ruiken, tijd voor vervanging!

Prijzen:
- Oogpotlood €2,00
- Lippenstift (weet ik helaas niet meer)
- Oogschaduwbasis €4,25

Van elk product volgt nog een review, hou de blog in de gaten!

Groetjes,
We Check It Out!

1 opmerking: