zondag 29 januari 2012

So Elixir

Ik kreeg een tijd geleden een staaltje So Elixir eau de parfum van Yves Rocher.
Ik wil deze parfum graag met jullie bespreken en jullie mening over deze parfum weten.

So Elixir:


Buitenkant
Aan het doosje kan je zien dat het over een parfum gaat.
Er staat een bloem op dus je verwacht bloemengeur.
Mooi verzorgde buitenkant, duidelijk te lezen naam.

Het Flesje
De vorm lijkt op een druppel.


De Geur
In het begin is de geur redelijk straf.
Dit vervaagt na een tijdje. De geur blijft ongeveer zes uur te ruiken.



Ingrediënten

alcohol, parfym/fragrance, aqua, ethylhexyl, limonene, ethylhexyl salicylate, butyl methoxydibenzoylmethane, linalool, coumarin, citral, citronellol, geraniol, propylene glycol, benzyl benzoate, methylparaben, CI 14700 (RED4), CI 15510 (Orange4), CI 19140 (Yellow5)

Mijn Mening
Als je de eau de parfum juist hebt opgespoten is het iets te hevig van geur waardoor het niet zo goed ruikt.
Na een halfuur ruikt hij echt goed vind ik.
Ik kan niet goed uiken welke geur er vooral inzit.

We Check It Out!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten