donderdag 26 januari 2012

Mijn 120 Pallette

Voor kerstmis kreeg ik van mijn zus als cadeautje het bekende 120 pallette!
Ze had mij niets beters kunnen schenken! De maanden voor kerstmis kon ik alleen aan de 120 pallette denken als ik het woord 'make-up' hoorde of dacht.

En het is werkelijkheid geworden: ik ben nu de trotse eigenaar van een 120 pallette.


Met kerstmis zat er in mijn cadeautje een zwart dun doosje.
Ik had al een vermoeden wat erin zat en toen deed ik het pakketje open en zag ik dat her werkelijkheid was.

Deze pallette in 1 zin beschrijven: 120 keer plezier in een kleine pallette.

Het bevat felle en matte kleuren, glitterend en gemengd.


Het is echt leuk om mee te experimenteren en kleuren te combineren.

Als ik eerlijk met jullie mag zijn: zo'n pallette bevat geen grote oogschaduwpalletjes, ze zijn zo groot als 2 vingertoppen naast elkaar (ongeveer).
Maar wel ideaal om te combineren en uit te proberen.
De prijs ligt tussen de 15 en 20euro.



Ik ben enorm blij met mijn cadeautje en kan het alleen maar aanraden om
 zo'n pallette aan te schaffen!

Wat is jullie ervaring met een bekende pallette (120 of een andere) ?

We Check It Out!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten