donderdag 5 januari 2012

NYC individual eyes

Toen ik onlangs in kruitvat liep, ontdekte ik een nieuw schap: New York Color. Hier had ik al af  en toe van gehoord, en ik heb van Maaike een nagellakje gekregen dat me heel goed bevalt. Het is een goedkoop merk. Toen ik dit palet zag liggen, wou ik natuurlijk de oogschaduw ook eens testen! Hij was er in 3 soorten; voor blauwe, bruine en groene ogen.





Verpakking
Het is een mooi paletje met grote pans(metalen dingetjes waarin de oogschaduw zit). Er zit ook een primer en een 'illuminator' in, wat het eigenlijk een totaalpakketje maakt (buiten mascara). Er zit ook een plastic stukje in , waarop de namen van de kleuren staan en waarvoor ze zijn bedoeld, maar dit vind ik onhandig en is in de vuilbak geraakt. Op de achterkant plakt ook een papiertje met hoe je het aan kan brengen. Ik heb er 5 euro voor betaald.


De kleuren:


De meest rechtse en de meest linkse kleuren was ik al even naar op zoek. Alle kleuren hebben kleine glittertjes. Ik heb de look gemaakt die er achterop staat. De paarse mascara heb ik gebruikt omdat je de rechtse kleur op de wimperrand moet doen, en mijn mascara ziet er in het echt veel minder blauw uit.


De kleuren laten mijn ogen inderdaad blauwer lijken, maar ik zou er toch een andere look mee maken. Het grijs op mijn bewegend ooglid geeft niet zoveel kleur, ik heb liever daar meer kleur en erboven, het goude, minder. De andere look laat ik binnenkort zien, met een how-to erbij!

Conclusie
De primer werkt goed, de kleuren geven een redelijke pigmentatie af. De kleurtjes van catrice geven meer kleur af, maar ik vind dat ik hiermee wel kan werken. Het is een goedkoop palette, en ik vind de kleuren prachtig! Ik ben er positief over. Zeker voor meisjes of vrouwen die beginnen met make-up is het gemakkelijk dat op de achterkant een look uitgelegd staat.

Groetjes,
We Check It Out!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook maar ik ben erg nog niet helemaal weg van, als de oogschaduw een beetje los komt licht het meteen al allemaal in je primer..
    Maar voor de rest wel redelijk.

    xx Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, dat heb ik nu ook! én in de illuminator, dat is nog lastiger dan in de primer vind ik. Nu leg ik er gewoon een stukje van een papieren zakdoekje over, dat plakt er een beetje in, maar dan blijft het schoon. Ze hadden hier beter een dekseltje over gelegd ofzo, maar dat kost waarschijnlijk ook veel meer om te maken.

      Verwijderen