donderdag 16 februari 2012

SOS: droge handen

Met dank aan de ijskoude winter dit jaar, zijn mijn handen helemaal uitgedroogd.
Gelukkig bestaan er hier goede pruductjes tegen.



Sommige producten kennen jullie hoogstwaarschijnlijk wel.

Ik ga beginnen met de bespreking van nivea crème, deze kennen jullie misschien al van mijn vorige berichten (alles wat een vrouw aangaat en nivea)
Zoals je ziet, is mijn nivea crème niet meer van de jongste, het doosje is al vaak op vakantie meegegaan.
In de winter
Van nivea crème kan je een dikke laag op je handen doen, het dringt er redelijk snel in. Nivea zorgt ervoor dat je handen terug meer vocht hebben, waardoor ze zachter aanvoelen.

Deze crème werkt goed tegen droge handen!

Een ander product tegen droge handen is bodymilk.

Ik gebruik een bodymilk die ik gekocht heb van mijn nicht, deze is speciaal gemaakt voor een project van haar. Deze is denk ik niet te koop in de winkel, maar ik gebruik hem hier als voorbeeld van een bodymilk. En ook omdat ik het een goede bodymilk vind.
Tegen droge handen
Deze bodymilk dringt niet zo snel in je droge handen. Het is dan ook een bodymilk en geen handcrème.
Hij werkt wel tegen droge handen, maar pas na enkele keren opgedaan te hebben. Deze bodymilk heeft een zalige rozengeur.

Op lange termijn gaan je droge handen weg, al dringt hij niet zo snel in je droge huid als handcrèmes.

Een andere bodylotion die ik ga bespreken is van eucerin.

Eucerin is gespecialliseerd in huidproducten.
tegen droge handen:
Dit is een redelijk lopende bodylotion, die niet zo snel in je handen trekt, waardoor je nog even met vettige handen rondloopt.

Hij wekrt niet opvallend goed tegen droge handen, maar is wel een leuke bodylotion met neutrale geur.

Als laatste bespreek ik een handcrème van Yves Rocher.

Deze bevat marvelous fruit en ruikt heerlijk. Het is een handcrème en zou dus droge handen tegen moeten gaan.
Tegen droge handen
Deze crème dringt redelijk snel in de droge huid en zorgt ervoor dat de huis terug zachter aanvoelt.

Dit is een handcrème en bewijst dat hij ook droge handen terug zacht kan maken.


Wat is jullie favoriete handcrème?

We Check It Out!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten