dinsdag 6 maart 2012

What my shoe made me do

Ik hou enorm veel van mijn schoenen. Al heb ik er helemaal niet veel. Ik ben de trotse bezitter van zeven paar schoenen, waaronder ook sportschoenen en paardrijlaarzen. Vijf paar om overdag te dragen dus. En ook nog sloefen voor binnenhuis.
Een totaal van acht schoenen dus.
Helemaal niet overdreven voor een meisje denk ik!
Maar ik koop wel elk jaar nieuwe schoenen omdat die van het vorige jaar meestal kapot zijn.


Ik wil jullie graag kennis laten maken met mijn schoenen, en laten zien wat schoenen kunnen doen met je outfit. En wat een schoen kan doen met een mens.

Het gebeurt soms bewust, meestal onbewust dat ik wanneer ik hakken draag, ik mijn rug iets rechter ga zetten, en ik daardoor ook zelfzekerder en vrouwelijker ga stappen. Dat vind ik het leuke aan hakken.
Ik bezit drie paar schoenen met een hak.


Mijn lievelings, die ik aan het bein van deze winter heb gekocht, kwamen van de H&M. Je ziet ze hierboven op de foto.
Helemaal geen dure schoenen, maar wel voldoende stevig en mooi!


Ik vind dat deze schoenen een outfit helemaal kunnen afmaken (of kraken).
Aan een eenvoudige jeansbroek en een simpele pul, geven deze schoenen iets extra.

Hop naar het volgend schoenenbericht!

We Check It Out!

2 opmerkingen:

  1. Owh, My F** God! Die schoenen zijn zo mooi! Ik heb 2paar die erop lijken. Waarvan een goedkopere versie en een dure versie. Die heb ik echt nooit zien staan in H&M maar ik ben deze winter ook niet echt geen shoppen. Zal de reden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen