vrijdag 9 maart 2012

My first foundation experience

Ik ben niet zo voor foundation, omdat het er zo vettig uitziet en ik vroeg mij altijd af of je huid nog wel voldoende kan ademen wanneer je zo'n laag foundation ophebt.
Maar nieuwsgierig als ik ben, wilde ik toch eens foundation op mijn gezicht gehad hebben.

Ik heb een staaltje van Yves Rocher genomen, zo heeft het mij niets gekost en weet ik ook hoe foundation aanvoelt.


Ik zal jullie eerst wat foto's van mijn geizcht laten zien, zonder foundation.


Zoals jullie kunnen zien heb ik een redelijk witte huid en enkele puistjes.

Ik heb de foundation aangebracht zoals ik op een filmpje van een andere blog had gezien.
  • Enkele puntjes aanzetten (op je voorhoofd, wangen, neus, kin,n tusen neus en lippen) en dan beginnen uitwrijven.
  • Heel goed uitwrijven, zorg dat er overal evenveel foundation is,
  •  zodat je donkere vlekken vermijdt.
Het resultaat:


Op de foto hierboven heb ik een licht oranje gloed, dat komt door het licht. (ik loop momenteel niet met een oranje hoofd rond!)
Je ziet toch wel dat mijn gezicht een egalere kleur heeft gekregen. Mijn pukkeltjes zijn lichtjes verdoezeld.

Om het helemaal af te maken doe ik nog wat los poeder op mijn gezicht (niet te veel, anders zie je het poeder te dik erop liggen)

Op mijn lippen is ook wat foundation gekomen, dat kan je er eenvoudig afdoen door een zachte oog en lipreinigingslotion op een watje ana te brengen  en zorgvuldig je lippen terug 'proper' te maken.



Om mijn gezicht helemaal af te maken heb ik nog oogschaduw en mascara opgedaan.
Ik gebruike de kleuren bruin en licht paars. Dit is een goede kleurcombinatie voor groene ogen.



Ziezo, dat was mijn foundation (font de teint) ervaring.

We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten