maandag 13 augustus 2012

update project 10 pan

Hallo!
Ik wou  jullie even laten weten hoe het gaat met mijn project 10 pan. Wel, traag. Maar dat had ik verwacht. Ik ben als vrijwilliger op vakantie geweest; drie weken hard werken doe ik écht niet met make-up op. Ervoor heb ik twee weken gewerkt, en daarvoor weer examens (dan maak ik mij ook niet op), dus het is normaal dat het traag gaat. Ziehier mijn vooruitgang:


De pot met bodycrème is volledig leeg, en het gouden oogschaduwtje laat al wat pan zien. De lipgloss gaat ook al wat vooruit, maar verder gebruik ik momenteel te weinig make-up voor veel vooruitgang. 

Ik heb al eenmaal gezondigd: ik heb bij Zoeva een oogschaduwpallet besteld, tegelijk met 2 oogpotloden. Mijn excuus? Ik was al een tijdje aan het denken om een borstelset te kopen, en toen ik las dat die van Zoeva zeer goed zijn, ben ik eens gaan kijken. Mij leek de bamboo-set het beste. Na wat verder rond te neuzen op beautyblogs, kwam ik erachter dat deze set niet altijd beschikbaar was... en ik wou het kopen met het geld dat ik kreeg voor mijn verjaardag. Aangezien je ook verzendingskosten betaald enzo, koop ik liever wat meer tegelijkertijd. De oogpotloodjes gebruik ik nog niet tot project 10 pan gedaan is, het oogschaduwpalet bij speciale gelegenheden. Kies zelf of het valsspelen is of niet, maar ik vind dat dit nog door de beugel kan. 

Er komt binnenkort wel een artikel on line over mijn Zoeva-aankopen. Ik blijf lekker verder make-uppen met deze dingetjes en hoop dat binnen twee maand ofzo ik een bericht kan posten dat het gedaan is.

Groetjes,
We Check It Out!

1 opmerking: