donderdag 26 juli 2012

Reishaardroger voor €5 bij kruidvat!

Hoi! Dit moest ik jullie toch even melden. Bij kruidvat zijn haardrogers en stijltangetjes voor op reis te koop, zo kocht ik onlangs deze haardroger. Hij is ongeveer een groot hand groot. €4,99 ben ik hieraan kwijt, en als hij de reis van 3 weken overleefd, ben ik blij.
In dit artikel ga ik eigenlijk vooral foto's laten zien. Er was enkel nog een knalroze, maar tegenwoordig vind ik hoe langer hoe meer roze geen misse kleur.















Hij ligt lekker in de hand, en ja, ik heb hem getest. Hij werkt zeer goed, geeft wel op het randje af te warme lucht, maar droogt zeer snel mijn haar.












Dit staat op de doos. Jullie kunnen het zelf ook wel lezen :-) enkel het nut van de benaming 'zig-zag-verwarmer' snap ik niet echt. Bestaan hier dan verschillende vormen voor? Zo ja, wat is het verschil?











Hier zie je dat hij kan aangepast worden voor twee verschillende soorten netspanning. Super handig! je moet hem wel met een eurocentje verdraaien, wat ervoor zorgt dat dit niet per ongeluk gebeurt. Ik geloof dat zowel de temperatuur als de warmte samen afgesteld worden; ik kan het niet checken want hij zit al diep in mijn tas (mijn excuses hiervoor).













Hier zie je het golvende tuitje. Misschien bedoelen ze op de doos dat er geen opzetstukken zijn? Dit is wel lekker snel om een hele haardos te drogen, maar iets minder efficiënt bij het drogen pluk per pluk met de borstel.















Is deze haardroger niet super schattig zo opgeplooid? compact is hij in ieder geval. Ik hoop echt dat hij het uithoudt! normaal koop ik nooit zulke goedkope elektronica, maar dit is een buitenkans (vijf euro is nu niet belachelijk veel) om te testen op 1 reis. En houdt hij het langer vol? nog beter!

Groetjes,
We Check It Out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten