zaterdag 21 juli 2012

Happy birthday to me!

Yay, ik ben verjaard! Nu ben ik twintig zomers jong. Allez, zomer kan je dit niet echt noemen, maar kom. Ik heb van mijn lieve vriendinnetjes (die weten hoe graag ik bezig ben met productjes) een setje met vanalles in gekregen, en dit wou ik jullie niet onthouden! Waarschijnlijk komt er een review van sommige dingen.


Deze spulletjes komen allemaal van Yves Rocher. Super, deze winkel ben ik wat aan het uittesten tegenwoordig! (goedkoper dan body shop, en ik heb het gevoel dat body shop toch niet helemaal je van het is). Dit cadeautje kreeg ik onder het mom van 'handig voor op reis', maar ik zal van sommige dingetjes toch iets meer nodig hebben voor 3 weken. Heerlijk wel om op weekendjes/sleepovers mee te nemen. Ik vertel jullie kort wat erin zit, van links naar rechts en van boven naar onder.

-handcreme met arnicabloemgeur
-voetscrub lavendel
-voetgel laveldel (anti-fatigue, tegen moeheid, kllinkt heerlijk!)
onderste rij:
-zakje met snel haarmasker (dit gaat zeker mee op reis!) met goudsbloem (niet volledig zeker).
-douchegel met braambes
-douchegel olijfolie
-bodylotion kokosnoot

de flesjes zijn allemaal zo heerlijk compact, en makkelijk te hergebruiken (om bijvoorbeeld grote bussen shampoo over te gieten), ik ben echt blij met dit cadeautje! (eigenlijk ben ik blij met alle cadeautjes. maar die weten jullie niet natuurlijk)

Groetjes,
We Check It Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten