dinsdag 17 juli 2012

review miss sporty

Hoi!
Allereerst, sorry voor 't lang geen berichtjes posten. Examens, werken, vakantie... je snapt het wel. Dan blijft het bloggen wat achterhangen, want daarvoor is het heerlijk om ons een avondje achter de computer te zetten en alles rustig aan te doen, met alle liefde, plezier en genot van dien.
Onlangs heb ik al een bericht geschreven over de nagellak van miss sporty, nu is het aan de lipstick!
Mijn excuses trouwens voor de onduidelijke foto's. Allemaal de zon haar schuld.

Verpakking








De verpakking is simpel, glanzend blauw met glittertjes. De dop heeft een afgeslankte vorm, wel mooi, maar niets speciaal. Aangezien ik deze gekregen heb in een goodiebag, en je ziet ook duidelijk op de foto dat hij uit een collectie in 2011 komt, heb ik geen prijs hiervoor. Wat dus niet echt nodig is, hij zal toch niet meer te koop zijn. Ik wil dit dus enkel testen om te zien of miss sporty een leuk merk is. De lipstick geurt wel heel erg zoet, maar dat vind ik wel lekker.


stick in gebruik













De kleur van de stick zelf is mooi donkerroze.














Hij is lekker romig en dekkend. Hij smaakt niet vies en blijft lekker zitten, na het drinken heb ik niet het gevoel dat het glas er met mijn lipstick vandoor is. Het is een mooie fijne lipstick! ik zou graag vaker een mooi kleurtje lipstick dragen, zoals dit
Hier heb ik het kleurtje op mijn lippen. Ik vind het een leuk zomers kleurtje. Moest de zon schijnen, ik zou 'm zo gebruiken om naar strand te gaan!

Groetjes,
We Check It Out!

1 opmerking: